Bestellen en betalen

Prijzen
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Ben je een zakelijke klant? Neem contact met ons op en zorgen wij voor een factuur op maat.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Hegosteen account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Extra benodigde informatie
Wil je dat de producten op een speciale locatie worden gelost, of worden gelost op pallets? Zet al je opmerkingen bij de bestelling en wij zorgen ervoor dat het wordt geregeld.

Conversie info
Bestrating, terrastegels en tuinelementen worden verkocht per afname hoeveelheid. Hierdoor zullen de m² of stuks altijd worden afgerond naar het eerst volgende afname hoeveelheid. Mocht u minder nodig hebben dan de afname hoeveelheid kunt u altijd contact met ons opnemen via de chat of telefoon: 0515-442504. Een groot deel van de producten liggen namelijk op voorraad en kunnen we handmatig voor u op het gewenste aantal selecteren.

Verwachte levertijd
Dit is een indicatie van hoe snel we kunnen leveren. Dit is gebaseerd op de voorraad van het artikel. Wij kunnen met u een dag afspreken waarop de levering plaats zal vinden. Om logistieke redenen is het niet mogelijk om een exacte bezorgtijd af te spreken. 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Heb je net een bestelling geplaatst en je wilt daarna iets wijzigen? Neem contact op via onze klantenservice om de wijziging door te geven en wij passen het aan.

Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons direct afrekenen via de website doormiddel van IDEAL. Zakelijke klanten kunnen, na goedkeuring, ook op rekening bij ons bestellen. Wanneer u de producten komt afhalen kunt u met pin of contant betalen. 

Kleurafwijkingen
Alle afbeeldingen kunnen in kleur afwijken van de werkelijke kleur van de artikelen. Wilt u geen risico lopen op afwijking van de kleur aan de hand van afbeeldingen, dan nodigen we u uit om langs te komen in onze showtuin in Hommerts. 

Waar kan ik mijn factuur vinden?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst kunt u inloggen met het gebruikte emailadres. Hier zult u een overzicht vinden van alle facturen, orders en offerte’s.  

Klopt je factuur niet?
Neem contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dan bijvoorbeeld een referentie toevoegen of je factuuradres aanpassen. 

Betaling mislukt?
Wanneer de transactie wordt onderbroken of wordt geannuleerd neem dan contact op met onze klantenservice. 

Terugbetalingen
We boeken alle credit facturen handmatig over op uw rekening. Wanneer u contant of via IDEAL heeft betaald is het rekening nummer niet bij ons bekend. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice zodat we zo snel mogelijk het geld retour kunnen storten.

www.hegosteen.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.hegosteen.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren